Apraišai FA1010500A FA1010501A su 2 inkaravimosi taškais | KRATOS
€ 88,45 su PVM | incl VAT
€ 73,10 be PVM | excl VAT
Apraišai FA1010500A/FA1010501A su 2 inkaravimosi taškais | KRATOS
Dydis: S-XXL
Standartai: EN361:2002,
Inkaravimosi vietos (A): D-žiedas nugaroje, D-žiedas prie krūtinės
Platus 45mm krūtinės dirželis
Apraišai FA1010500A/FA1010501A su 2 inkaravimosi taškais | KRATOS
CE standartai: | EN361:2002, |
Inkaravimosi vietos (A) | D-žiedas nugaroje, D-žiedas prie krūtinės |
Platus 45mm krūtinės dirželis | Taip |
Vietos pozicionavimui | Ne |
Automatinės sagtys | Taip |
Reguliuojama apimtis | Pečių, krūtinės, kojų diržai |
Sagtys | 5 reguliavimo sagtys, iš jų 3 automatinės |
Svoris, kg | 1,53 |
Naudotojo svoris, max. | Testuoti iki 140kg naudotojo svoriui |
Tarnavimo laikas | 10 metų nuo pirmos panaudojimo datos (laikantis kasmetinės patikros periodiškumo) |
Gamintojas: | KRATOS Safety (Prancūzija) |
Atsiskaitymas
- Apmokėti prekes Jūs galite naudodamiesi el. bankininkyste (Bank link (Paysera) mokėjimo paslauga), bankiniu pavedimu, Paypal. Jums už Prekes apmokėjus naudojantis el. bankininkyste (Paysera mokėjimo paslauga) per bankus ir užsakytų Prekių negavus, dėl nuo mūsų nepriklausančių priežasčių, taip pat Jums pažeidus šias Taisykles, atlikti mokėjimai nėra grąžinami.
- Pirkėjas įsipareigoja apmokėti užsakymą nedelsiant nuo užsakymo patvirtinimo dienos. Siuntinys pradedamas ruošti tik gavus apmokėjimą už prekes.
- Pirkėjui neįvykdžius mokėjimo per 3 (tris) darbo dienas, užsakymas anuliuojamas.
Prekių pristatymas
- Jūs, užsakydamas Prekes, galite pasirinkti Prekių pristatymo būdą, t. y. pasinaudoti kurjerio teikiama Prekių pristatymo paslauga.
- Jūs, užsakymo metu pasirinkę Prekių pristatymo paslaugą, įsipareigojate nurodyti tikslią Prekių pristatymo vietą.
- Jūs įsipareigojate Prekes priimti pats arba užsakymo sudarymo metu nurodyti asmenį, kuris priims Prekes. Tuo atveju, kai Jūs (ar nurodytas kitas asmuo) Prekių priimti negali, o Prekės pristatytos nurodytu adresu ir remiantis kitais Pirkėjo pateiktais duomenimis, Jūs neturite teisės reikšti Bendrovei pretenzijų dėl Prekių pristatymo netinkamam subjektui.
- Prekių pristatymo mokestis skaičiuojamas atsižvelgiant į Jūsų pateikto užsakymo dydį ir pristatymo vietą. Prekių pristatymui į Kuršių Neriją yra skaičiuojamas papildomas transportavimo mokestis.
- Pateikus užsakymą į Lietuvos miestus darbo dienomis iki 13 val., Bendrovė ar trečiasis asmuo Prekes pristato per 1-3 darbo dienas. Iškilus nesklandumams ar Prekių trūkumui, Bendrovė nedelsiant praneša Jums apie galimą ilgesnį Prekių pristatymo terminą ir, jei Jus tai tenkina, Bendrovė toliau vykdo užsakymo pristatymą. Tuo atveju, jeigu Bendrovės pateiktas ilgesnis Prekių pristatymo terminas Jūsų netenkina, pateiktas užsakymas yra atšaukiamas ir Jūsų sumokėta pinigų suma grąžinama šiose Taisyklėse nustatyta tvarka.
- Visais atvejais Bendrovė atleidžiama nuo atsakomybės už Prekių pateikimo terminų pažeidimą, jeigu Prekės Jums nėra pateikiamos arba pateikiamos ne laiku dėl Jūsų kaltės arba dėl nuo Bendrovės nepriklausančių aplinkybių.
- Bendrovė nėra atsakinga dėl bet kokio veiksmo, neveikimo ar įvykio nuo to momento, kai Prekės buvo perduotos prekių pristatymo paslaugas teikiančiai įmonei (kurjeriui). Tuo atveju, jeigu pakuotė, kurią Jūs gavote turi išorinių defektų, Jūs apie tai turite informuoti kurjerį Prekių pristatymo metu.
- Prekių pateikimo Jums ar Jūsų įgaliotam asmeniui metu Jūs (ar Jūsų įgaliotas asmuo) privalote kartu su Pardavėju arba Jums pristačiusiu Prekes kurjeriu patikrinti siuntos ir Prekės(-ių) būklę bei pasirašyti siuntos perdavimo–priėmimo dokumentą. Jums pasirašius siuntos perdavimo–priėmimo dokumente, laikoma, kad siunta bei Prekės yra perduotos tinkamos kokybės, Prekių pažeidimų, kurių atsiradimo pagrindas priskirtinas ne gamykliniam brokui, bei Prekės(-ių) komplektacijos neatitikimų nėra.
- Pastebėjęs, kad pateiktos siuntos pakuotė pažeista, Prekė(-ės) yra pažeista(-os) ir/ar Prekė(-ės) yra netinkamos komplektacijos, Jūs privalote tai pažymėti siuntos perdavimo–priėmimo dokumente bei, dalyvaujant Pardavėjui ar jo kurjeriui (trečiajam asmeniui), surašyti laisvos formos siuntos ir/ar Prekės(-ių) pažeidimo/neatitikimų aktą. Neatlikus tokių veiksmų Bendrovė yra atleidžiama nuo atsakomybės prieš Jus dėl Prekių pažeidimų, kokybės, komplektacijos, pakuotės pažeidimų, kurių Jūs nepažymėjote Prekės pristatymo dokumente.